1396-08-01 12:20
646
0
45672
در شورای اداری شهرستان گرگان عنوان شد؛

حسینی: باید به سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم / مهاجر: طرح "میز خدمت" در محلات آسیب‌پذیر گرگان اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان گرگان گفت: ۲۷ دستگاه در طرح شهید شوشتری فعالیت داشتند که در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اقدام کنند و برنامه‌های خوبی در این طرح اجرا شد.

 به گزارش گلستان ما ؛ سید عباس حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ضمن تبریک به استاندار جدید اظهار داشت: آقای صادقلو در 4 سال گذشته زحمات زیادی کشیدند و برای استاندار جدید آرزوی توفیق می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم که هر روز لیست افراد تحت پوشش کمیته امداد براساس کمک کردن کمیته امداد کم شود و اگر این مهم اتفاق بیفتد یعنی ما توانستیم به مردم مستضعف کمک کرده باشیم.

فرماندار شهرستان گرگان ادامه داد: در طول هفته گذشته نمایشگاه کتاب بود و انتظار داشتیم مدیران را در این نمایشگاه ببینیم.

حسینی افزود: ادارات انتظار داریم در هفته پدافند غیرعامل که از 6 تا 12 آبان ماه است با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل نسبت به اقدامات خود بازنگری کنند.

وی به روز 13 آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: امید داریم در این روز با حضور پرشور مسئولان این روز را در تاریخ جاودانه نگاه بداریم.

طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد

فرماندار گرگان ادامه داد: 27 دستگاه در طرح شهید شوشتری فعالیت داشتند که در 2 منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اقدام کنند و برنامه‌های خوبی در این طرح اجرا شد.

حسینی افزود: در قالب میز خدمت و طرح شهید شوشتری دستگاه‌های اجرایی یک نظارتی داشته باشند که به چه وظایفی عمل کردیم و چه موضوعاتی باقی مانده و علت آن چه بوده است.

وی تاکید کرد: انتظار من از مسئولان شورای اداری شهرستان گرگان با توجه به اینکه 500 هزار نفر در این شهرستان زندگی می‌کنند در جایگاه معاونان و جانشین‌های مدیر کل باشند.

فرماندار  شهرستان گرگان گفت: باید نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم و از پیگیری‌های سپاه ناحیه گرگان در مورد اجرای میز خدمت قدردانی می‌کنم.

حسینی، میز خدمت را یکی از طرح‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: 3 نقطه در حاشیه شهر گرگان در قالب این طرح در نظر گرفته می‌شود و باید فضای روستایی تقویت شود تا این تصور نشود که زندگی در شهر به هر قیمتی بهتر از زندگی در روستاها است.

اعزام یک هزار و 125 زائر گرگانی به راهیان نور

در ادامه سرهنگ سیدعلی مهاجر در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: امسال یک‌هزار و 125 نفر در قالب کاروان راهیان نور از شهرستان گرگان به سفر معنوی و زیارتی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 795 نفر دانش‌آموز هستند، تصریح کرد: دفاع مقدس استمرار عاشورا و راهیان نور تجدید عهد با شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: از 8 تا 13 آبان برنامه هفته دانش‌آموزی در شهرستان گرگان را خواهیم داشت و در این هفته برنامه‌های متنوعی را تدارک دیدیم.

مهاجر فضا سازی شهری، افتتاح چند واحد مقاومت دانش‌آموزی، عطرافشانی گلزار شهدا، حضور منسجم دانش‌آموزان در نماز جمعه و قرائت بیانیه، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی،حضور منسجم و سازماندهی شده دانش‌آموزان و آحاد مردم گرگام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است.

طرح "میز خدمت" در محلات آسیب‌پذیر گرگان اجرا می‌شود

وی از اجرای میز خدمت در قالب طرح شهید رجایی در محلات گرگان خبر داد و افزود: در رابطه با این طرح با فرماندار گرگان صحبت شده  و با عنایت فرماندار بنا است که این طرح میز خدمت را در دستور کار قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: مقام معظم رهبری ماهیت کارمند را خدمت دانسته و در شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر  مقررر شد در شهر گرگان چند محلی که نیاز است توجه  بیشتری شود، میز خدمت را به آن محله ببریم.

مهاجر یادآور شد: پیشنهاد ما این است که این طرح به نام شهید منتصب به دولت، شهید رجایی نامگذاری شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال این طرح در شهرستان گرگان اجرا می‌شود، افزود: با توجه به اینکه هفته بسیج را در پیش داریم پیشنهاد من این است که جلسه شورای اداری بعدی با هفته بسیج مقارن شود و در تیپ مردم پایه و یا ستاد سپاه نینوا برگزار شود./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.